"Start running everyday"

Efter en rätt nice dag i skolan vart det sista riktiga jazzlinjelektion för terminen, gud så hemskt.. Från att ha träffats 3-6 gånger i veckan så kommer vi knappt träffas under sommaren. Har ju föreställning och rep med ändå, heemskt. Gick på en till klass efter, bestämde mig för att kötta nu när det är så kort tid kvar och åh så roligt det var. När jag kom hem tänkte jag äta middag (för mig själv) men gick istället ut och sprang med Matilda. Kom nyss hem och har precis ätit, en macka till lunch och 5 timmars träning är inget att rekommendera..
Tumblr_m4dxreejye1r9lm49o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad/när dansar du? Vilken dansskola och för vilka lärare? :) Fin blogg!

2012-05-24 @ 22:23:17
URL: http://presentl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback