Bekännelser

♥ Jag är jättesugen på att blogga, men är för lat för att gå in på blogg.se och få det gjort..
♥ Jag blir så jävla rädd när folk typ hoppar fram bakom ett hörn för att skrämma mig..
♥ Om jag en gång börjat störa mig på en person kan det ta flera år innan jag kommer över det..
♥ Tycker det är jättejobbigt med folk som alltid måste stå i centrum och inte tål när andra får komplimanger..
♥ Jag har i stort sätt hela mitt planerat, vet vad jag ska bo, vilket gymnasium jag ska gå och vad jag vill jobba med..
♥ Jag är värsta mattesnillet, det kanske inte är något att "skryta" om men ändå..
♥ Jag var värsta "mobbaren" när jag gick på dagis, haha..
♥ Jag älskar småbarn, tycker dom är så himla söta..

Kommentarer
Postat av: Emilia

oj vad lika vi är! haha

2012-05-07 @ 22:17:56
URL: http://eemiliabelsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback